4/07/2009

at the hospital and park

今日は病院でリハビリを受けました。
(実はロンドンでちょっとアクシデントがあり、
腰骨を骨折とPTSDを患ってしまいました)
ひどい頭痛がする事を先生に伝えたら、ずっと緊張して過ごしているので、
身体がガチガチに固まってしまい頭痛を
併発していたそうです。
筋肉を緩める注射をしてくれました。
おかげで呼吸が肺の奥迄使って出来る様になりました。とっても楽です。

今は19時迄明るいロンドン。

病院の帰りにケンジントンガーデンズに寄って、本を読んだり、
昼寝をしたりして過ごしました。
でも、何かの気配で目が覚めたら目の前に大きなゴールデンレトリバーが!
口にボールを加えてしっぽを振ってました。
固まってしまってたら、行ってしまいました。。。あ〜遊んであげれば
良かったなと後悔してたら、飼い主さんが登場。
「ごめんなさいね。びっくりしたでしょ」なんて話してたら
レトリバー君が帰って来たけど。。。

ボールを持っていない

「ボールがないわ! あんたボールをどこ
に持って行ったの???」
広い広い公園内を気がつけば私も一緒になってボールを探してました。
でも、楽しいハプニングでした。


I took rehabilitation this afternoon.
(I encountered an accident here and suffered from a backbone fracture
and PTSD)
I told that continuing had a strong headache to Dr and his opinion is
you feel heavy stress. It makes your body bad condition.
I can breath deeply after Dr. administers the drug by injection.
My mind is calm down and feels better now.

London is bright until 19:00 now.
I dropped in on Kensington gardens after a medical examination.
I was spending read a book and take a nap there, but when I woke up
with some kind of signs, a big golden retriever was holding
a ball in his mouth and wagged his tail in front of my face.
You know? How was I feeling surprise????? I couldn’t say anything
because I lost my voice at the time. hahaha : )

Master of the dog came and said to me
” sorry that my dog made you surprise”
The dog came back here while we were small talk
however he does not have a ball...

Master asked to the dog “Where is your ball? Don’ you lost it?”
We looked for a ball in a huge park, but it was a pleasant happening.