4/05/2009

太陽大好き

とっても良いお天気の週末でした。今日は公園でのんびりすごしました。
地球に生まれてきて良かったなぁってしみじみ感じたなぁ。
先週迄熱や痛みがひどかったんです。。。多分、天気が悪かったからかな。
痛みがないってこんなに穏やかな気持ちになるもんなんだ。

いつも当たり前のように存在しているモノや人にちゃんと
感謝する時間って大事な事だと思いました。
What a beautiful weather this weekend! I went to park with Julia
and we walked in fresh air. I thought I was happy to be born in this Earth.
Until last week, I had been suffering from fever and a backache.
Maybe the weather was horrible...
I got so moved to know it was so peaceful and happy to live in the world
without aches and pains.

Anyway, It's very important to have time to thank everything
and everybody,
which exists around me all the time!